čtvrtek 1. ledna 2015

Yves Rocher - Brusinková maska s chladivým efektem



Pro svěží odstín pleti. Aplikujte 1 až 2krát týdně na obličej a nechte působit 3 minuty. Opláchněte. Rostlinné složky: výtažek z brusinek, rostl. glycerin, voda z bio heřmánku. Neobsahuje živočišné složky. Bez parabenu. Dermatologicky testováno. 




To jsem se takhle jednou vydala do Yves Rochera s akčním letákem v ruce, myslím, že jsem šla pro diář, nebo plechovku na čaj, každopádně, koupila jsem dvě věci a paní na pokladně mě upozornila, že když vezmu ještě jednu věc, dostanu víc razítek. Tak jsem hledala nejlevnější věc v obchodě a jelikož balzámů na rty mám dost, sáhla jsem po této masce. A víte co? Jsem za to ráda! Popravdě nevím úplně přesně, co by maska měla dělat. Nevšimla jsem si, že by se odstín pleti nějak změnil, nebo by byl víc svěží. Proč mi ale vyhovuje, je ten chladivý efekt. Používám masku i na velmi podrážděnou pokožku a ona ji za ty tři minuty dokonale zklidní. Zmenší podráždění i zarudnutí. Takže až mi dojde, určitě si skočím pro další. Na citlivou a podrážděnou pleť je to opravdu to pravé ořechové. 




Cena: 145,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat