čtvrtek 15. ledna 2015

Schwarzkopf - Gliss kur - Hair Repair - Regenerační expres balzám


Okamžitá rozčesatelnost a více plnosti
pro lámavé a řídnoucí vlasy




Regenerační expres balzám pro suché, lámavé a řídnoucí vlasy. Receptura s Hyaluronan-komplexem a komplexem tekutého keratinu pro okamžitě snadné rozčesávání, intenzivní regeneraci zevnitř, větší poddajnost a plnost. 





Jak už jistě víte, já si tyto bezoplachové spreje nemůžu vynachválit. Tenhle zatím v pomyslném žebříčku vede. Abych pravdu řekla, nemám lámavé a už vůbec ne řídnoucí vlasy, díkybohu jsem majitelkou opravdu hustých vlasů, ale znáte ženské, chtějí víc a víc a víc a tak i já chci větší a větší a větší objem. Musím teda přiznat, že co se týče té plnosti účesu, tak jsem nic nezpozorovala. Ale vlasy jsou po použití lehce rozčesatelné, což je pro mě důležité, protože se mi celkem vlasy dost zacuchávají. Jsou hebké, jemné a opravdu poddajné, nijak nelétají, drží tvar. A velké plus, nádherně voní. Zatím nejlepší vůně z těch všech sprejů. Taková sladší vůně, ale opravdu omamná. Občas ani nepoužiji parfém, aby ta vůně opravdu vynikla. Takže za mě ano, obrovské ano pro tento sprej! :) 




Cena: 90,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat