úterý 20. ledna 2015

Mixa - Anti-Redness zklidňující péče



Charta citlivé pleti
  • vyvinuto pod lékařským dohledem
  • tolerance testovaná dermatologicky
  • všechny produkty testované na citlivé pleti




Zklidňující péče proti začervenání s OF 15, bohatá na složky známé pro své zklidňující účinky a zmírnění zarudnutí pleti, zbaví Vaši citlivou pleť každodenních starostí. 

Více účinnosti - květ arniky + vitamin B3 + kofein proti zarudnutí + cold cream pro zklidnění

Bez alkoholu a parabenů

Výsledek: začervenání se zmírní, pleť je zklidněná, a rozjasněná, její barva je postupně sjednocená. 





Tento krém se ke mně poprvé dostal ve formě vzorečku.  Vystačilo mi to cca na 4 použití, ale byla jsem z něj dost nadšená. Proto jsem neváhala a při nějaké akci jsem si koupila celé balení. Používá se opravdu dobře, má hutnější konzistenci, ale rozetře se lehce, okamžitě se vstřebá, pleť se neleskne, nelepí. Příjemně voní. Musím říct, že já hodně červenám, takže jsem na testování byla ta pravá. Začervenání se opravdu zmírní, pleť se zklidní a vypadá opravdu lépe. Co se týče sjednocení barvy, to si nejsem úplně jistá, žádnou změnu jsem nezpozorovala, ale to by musel asi vyzkoušet někdo, kdo má o dost větší barevné rozdíly. Takže neříkám, že to není možné. Za sebe ale musím říct, že jsem velice spokojená. Krém používám denně pod make-up a bázi a až do večera se o svůj obličej nemusím starat. 




Cena: 50 ml za 180,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat