středa 7. února 2018

Douglas - Les Délices - Krém na ruce - Cotton Candy


Cukrová vata aneb Cotton Candy je tou vůbec nejsladší vzpomínkou z dětství. Nechte si díky značce Les Délices a této smyslné vůni vykouzlit úsměv na tváři!


Krém na ruce, obohacený o bambucké máslo, se rychle vstřebává do pokožky, intenzivně pečuje o ruce, dlouhodobě zásobuje pokožku vlhkostí a zanechává ji hedvábně vláčnou a jemně navoněnou. Proměňte svou zkrášlující péči v okamžiky štěstí!


Baví mě krémy, které voní a dostatečně hydratují. Moje ruce jsou věčně šupinaté a málo co je dokáže hydratovat. Ale tento krém to spolehlivě zvládá. Na pár hodin mám pokoj. Samozřejmě jsou i krémy, co to zvládají i přes mytí rukou, tady bohužel je slabší, jakmile si ruce opláchnu vodou, musím ho znovu použít. Spolehlivě zvládne pár hodin, cca 4-5 hodin dává s přehledem. Nezanechává mastný film, takže okamžitě po natření mohu pokračovat v práci s papíry a nezanechám žádné mastné fleky, kdo pracuje v kanceláři mě jistě chápe. Krém je opravdu velmi příjemný. 

Pro mě velké plus, ale věřím, že pro někoho obří mínus je jeho vůně. Opravdu voní velmi pronikavě a to velmi sladkou vůní. Vážně voní jako cukrová vata, naprosto přesná kopie. Takže komu vadí tyhle sladké vůně, které jsou opravdu cítit i po pár hodinách, tak určitě ruce pryč. Jediné, co mi trošku chybí je nějaká ta péče o nehty, kdyby tam něco málo na ty nehty doplnili, asi by se krém stal mojí TOPkou. Určitě zkusím i další varianty. Takže za mě dobrý. 


75 ml za 119,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat