čtvrtek 8. února 2018

Nivea - Urban Skin Detox - Antioxidační noční krém


Antioxidační noční krém s antioxidanty, bio zeleným čajem a kyselinou hyaluronovou. Každou noc pomáhá detoxikovat pleť od negativních vnějších vlivů a zanechá ji viditelně vyhlazenou. Poskytuje extra antioxidační péči a posiluje obranný systém pleti. Pomáhá regenerovat pleť během noci. Osvěžující lehké složení dodá pleti intenzivní 48h hydrataci. Svěží vůně.


Zažijte pocit pružné a zdravě vypadající pleti. Rozmazlujte svou pleť příjemnou osvěžující texturou. Dodá pleti intenzivní hydrataci a zanechá ji zdravou, zářivou a hladkou Dermatologicky testováno a schváleno. 


Tak tohle je naprostá pecka. Přesně tohle jsem potřebovala. Napatlu si to před spaním a probudím se s perfektní pletí. No ne, vážně. Dlouho mě nic tak nenadchlo. Skvěle se roztírá a okamžitě se vstřebává. Nádherně voní. Už jen ten rituál před spaním mě prostě baví. A ráno je pleť fakt krásná. Od té doby, co krém používám, tak se moje pleť o dost zlepšila. Dělá se mi mnohem méně pupínků, nejsem tak vysušená, pleť je zřetelně hladší a určitě vypadá zdravěji. Úplně si nejsem jistá s tou pružností, to prostě nezvládám posoudit. Ale jinak jsou výsledky opravdu perfektní a hlavně viditelné! Takže ano, ano a ano, u tohohle krému asi nějaký ten čas zůstanu. 


50 ml za 149,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat