středa 7. února 2018

Zimní DM BOX 2018

Tak se mi opět poštěstilo a vyhrála jsem zimní dm box. Nebudeme to nikterak prodlužovat a jdeme se rovnou podívat, co obsahuje :) Jen bych ještě chtěla říct, že by bylo celkem fajn, kdyby už zima táhla do prčic a přišlo jaro ;) :D


Jako vždy jsem si vyzvedla krásnou krabičku, já ty krabice dál používám a nejsem zastánce stejných krabic, takže miluju tu různorodost a tahle se fakt povedla. Jen mě překvapilo, že chybí znak DM.



Produkty byly klasicky zabalené v papíře, tentokrát modrém a převázané bílou mašlí. Nechyběla ani průvodní kartička.




Dermacol Men Agent Gentleman touch 3v1 sprchový gel, 250 ml


Díky intenzivní mužské vůni podtrhne sexappeal a jedinečnost každého muže. Sprchový gel je velmi šetrný k pleti a dokonale umyje tělo, tvář i vlasy. Obsahuje kondicionační látku, která zamezuje polétavosti a krepatění vlasů.

Naprosto božsky voní. Poputuje k příteli. Nicméně moc nechápu proč jsou v boxu věci pro muže. Být single holka, tak by mě to asi naštvalo. I jako zadanou mě štve, že rovnou dvě věci jsou pánské, tudíž z nich mám prd.





Bulldog Original krém, 100 ml


Muži napříč kontinenty tento hydratační krém milují, protože se rychle vstřebává a zanechává pokožku měkkou a hydratovanou. Obsahuje aloe vera, camelinový olej a zelený čaj.

S tímhle vůbec nevím, co budu jako dělat. Chlap se mi tím mazat nebude a mně se do toho teda taky nechce. To někde vytáhnu a budu středem zájmu, že na sebe patlu něco pro psy.





Nutrend DE LUXE protein bezlepková tyčinka s příchutí brownies, 60 g


Ideální proteinový snack nejen pro aktivní sportovce, ale pro každého, kdo zaměřil svůj životní styl na cestu správné výživy. Ten, kdo hledá skvělou chuť a současně kvalitní bílkovinu, bude nadšen z inovované receptury, která přináší 32 % bílkoviny, vysoký obsah vlákniny, je bezlepková, zalita pravou čokoládou a obsahuje proteinové crisp.

Další věc, která není pro mě. Někdo to doma určitě sní.





Balea koupelová sůl granátové jablko a pomeranč, 80 g


Koupelová sůl je vyrobena z přírodní mořské soli, obsahuje extrakty pomerančových květů. Vůně granátového jablka inspiruje Vaše smysly. Hýčká Vaši pokožku během koupání a dodává příjemný pocit hebkosti. Produkt je vegan.

No konečně něco pro Michalku. Michalka miluje dlouhé koupele plné pěny a soli. Takže tohle si určitě užiju.





Dermacol rozjasňující tužka pod obočí Gorgeous Eyebrow


Univerzální rozjasňující tužka dotvaruje obočí ve 2 krocích s jumbo oboustrannou tužkou. Neobsahuje parabeny, praktické balení 2v1. Velmi jemná, krémová textura dokonale barevně sjednotí a rozjasní oblast pod obočím. Rozjasňovač pod obočí lze použít i do vnitřního koutku oka pro jiskřivý look. Pro dokonale tvarované a rozjasněné obočí.

Musím přiznat, že ač líčení mám ráda, tak svému obočí moc péče nevěnuji. A už vůbec ne líčení pod obočím, takže na tohle jsem zvědavá, jak dlouho mě to asi bude bavit. Ale těším se až vyzkouším. Na první omak je to super, z jedné strany je tužka krásně perleťová z druhé matná, barevně mi sedne. Takže super. Sama bych si ji určitě nekoupila, takže jsem ráda, že v boxu byla.





Catrice Galactic Highlighter Drops rozjasňující kapky, 14 ml


Kapky v odstínu jemné růže dodávají díky pigmentům, které odrážejí světlo, galaktický nádech vaší pleti. Tekutý rozjasňovač se aplikuje jako finální úprava make-upu. Rozjasněte nejen lícní kosti, ale také oblouk pod obočím nebo dekolt.

Rozjasňovačů není nikdy dost, i když je moc nepoužívám. V podstatě jen na akce typu plesy atd. Na běžné líčení jsem moc líná. Vypadá moc super. Dobře se s ním manipuluje. Není nijak extra výrazný. Já si po aplikaci některých rozjasňovačů připadám jak upír ze Stmívání, ale tohle je takové přirozené, nijak přehnané. Navíc fakt pěkně voní a vypadá, že nebude vysušovat. To je můj další problém, některé mě vysušují a po aplikaci mám hned šupinky, tohle vypadá fakt parádně.





Trend IT UP oční stíny v tužce Ultra Smokey Eye Shadow Pen 010, 2,5 g


Díky očním stínům v tužce Ultra Smokey získáte perfektně nalíčené oči od přirozeného až výrazný kouřový vzhled. Stíny v pudrovém provedení mají variabilní krytí, dlouhotrvající efekt a jsou odolné proti vodě i otěru. Lze použít jako oční stíny i tužku na oči. Produkt je oftalmologicky testován a je vegan.

Tak tuhle věc asi někomu věnuji, protože na kouřové líčení fakt nejsem typ. Ale jinak to vypadá super, na jedné straně tužka a na druhé aplikátor, kterým to pěkně rozpatláte. Za mě super produkt, jen prostě jen pro holky, co mají rády tento typ líčení. 





Vaseline Original balzám na rty, 20 g


Balzám na rty Vaseline Original zjemní a vyhladí suché rty, dodá potřebnou hydrataci, regeneraci a jemný lesk. Doporučuje se též používat před a po opalování, zároveň ochrání rty před silným větrem či mrazem. Produkty Vaseline obsahují známé a léčivé mikrokapičky kosmetické vazelíny.

Nesnáším tyhle věci! Jakože miluji vazelínu a miluju všechno, co hydratuje moje brutálně suché a popraskané rty. Ale teď vážně, jak se tohle dá aplikovat? Prsty!! A jak často máte tak čisté prsty, abyste si mohli sahat na popraskané rty? Tohle lze aplikovat doma, nebo před odchodem ven atd. V práci je mi to třeba na prd a tam to já nejvíc potřebuji, dělám na přepážce, takže nulová šance jít si vždy umýt ruce. Ale doma to zužitkuji, třeba před spaním. 





Balea krém na ruce granátové jablko, 75 ml


Krém na ruce s granátovým jablkem poskytuje intenzivní péči. Díky arganovému oleji budou vaše ruce hebké a jemné. Krém navíc okouzlí vůní granátového jablka. Snadno se roztírá a rychle vstřebává. Produkt je dermatologicky testován a je vegan.

Tak jako krémů na ruce není nikdy dost, co si budeme povídat. Kdyby někdy v obchodě po mně chtěli prohlídku, tak si budou myslet, že tam kradu, protože mám v kabelce minimálně tři. Vypadá super, určitě bude super. Balea mě ještě nezklamala. 





Garnier Botanic Therapy med a propolis šampon, 250 ml


Botanic Therapy je nová řada péče pro vlasy zářícím zdravím, obsahující přírodní ingredience v účinném složení. Šampon je určený pro velmi poškozené vlasy. Med vlasům dodává lehkost, pružnost a jemnost, propolis pak vytváří vlasům ochrannou bariéru a chrání je tak od kořínků až po konečky. Vlasy jsou vyživené, chráněné a viditelně krásnější.

Značku Garnier miluji. Ale je pravda, že se vyhýbám všemu, co obsahuje med a propolis. Jo podržte se, smrdí mi medové a propolisové věci. Ale musím říct, že tento šampon mi celkem voní. Nejsem si úplně jistá, jestli bude dobrý pro moje mastnější vlasy. Ale určitě ho spotřebuji. Sem tam mým vlasům určitě tahle "kalorická" bomba neuškodí. 





Rexona sprchový gel aloe fresh, 250 ml


Nic neosvěží tak jako ranní sprcha. Aby probuzení bylo ještě svěžejší, vyzkoušejte nový sprchový gel aloe fresh, který zajistí ten nejlepší start do nového dne. Sprchový gel vaši pokožku během ranní sprchy probudí, dodá energii a rozpohybuje vás.

Tak jo, tohle smrdí jak mycí prostředek na nádobí :D No ne, ale Rexona mě ještě nezklamala. Takže to bude určitě super :D Když nic jiného, tak se mi líbí ten obal a v nejhorším tím prostě budu mýt nádobí nebo podlahy :D Ale určitě nebude tak zle..

____________________________________________________________________

Takže abych to shrnula. Máme 11 produktů. Dva jsou pro chlapy, tyčinku věnuji a kouřové stíny věnuji. Takže 7 nových věciček pro mě. To je super! :) No ne, já bych byla asi fakt ráda, i kdyby tam byl kámen a klacek, protože miluji překvapení a tohle zkoušení mě prostě děsně baví :) Takže super, super, super :) 



Žádné komentáře:

Okomentovat