čtvrtek 8. února 2018

Garnier - Pure Active - 3in1 - Maska, peeling, gel


- na problematickou, mastnou pleť
aktivní uhlí, proti černým tečkám
+ výtažek z borůvky, kyselina salicylová


1. čistící maska - obohacená o aktivní uhlí a výtažek z borůvky intenzivně očišťuje pleť a snižuje její lesk
2. peeling - obsahuje exfoliační částice k uvolnění pórů a viditelné redukci odolných černých teček
3. čistící gel - složení obohacené o kyselinu salicylovou s antibakteriálními účinky odstraňuje zbylé nečistoty


Použití: 1. čistící maska - aplikujte na obličej 3krát týdně. Vyhněte se očím a okolí rtů. Nechte působit 5 minut. Opláchněte vodou.
2. peeling - denně jemně vmasírujte na T-zónu. Důkladně opláchněte.
3. čistící gel - aplikujte denně na vlhký obličej. Důkladně opláchněte.
V případě kontaktu s očima okamžitě vypláchněte vodou.


Dermatologicky testováno


Tak tohle je zabiják. Zabiják špatné pleti. Já mám hrozně ráda masky od značky Garnier a vždy když přijdou s něčím novým, tak to musím mít. A tohle bahýnko je prostě pecka. Na mastnou pleť s akné je to naprosto skvělá věc. Zabraňuje tvorbě pupínků, v případě,že je máte, tak je vysuší a v podstatě urychlí léčení. Při pravidelném používání se pupínky tvoří o dost méně, později již prakticky vůbec. Určitě to není na suchou pleť, protože opravdu hodně vysušuje. Mastnou pleť krásně zmatní, prakticky se vůbec nelesknu. Kolikrát jsem se naopak musela namazat, protože moje mastná pleť zřejmě nebyla dostatečně mastná a už mě to i přesušilo :D Spolehlivě vyčistí póry, řekla bych že hodně do hloubky, protože pleť je po aplikaci hladká jak dětská prdelka. Dost to pročistí i černé tečky. Určitě mě jich to nezbavilo úplně (zatracené černé tečky!!), ale hodně jich ubylo a velké se dost zmenšily. Je pravda, že když jsem měla z nějakého důvodu hodně podrážděnou pleť, tak mě maska mírně pálila a byla nepříjemná a po umytí byl můj obličej trošku zarudlý, ale po natření krémem se do cca do deseti minut pleť zklidnila. Je to fakt celkem zabiják, takže si nejsem úplně jistá s použitím na hodně citlivou pleť. 
Ale jinak je to skvělá věc a určitě masku v budoucnosti znovu koupím, pokud nepřijdou s něčím zase o chlup lepším :P 


150 ml za 129,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat