čtvrtek 8. února 2018

Nivea - Urban Skin Defence - Antioxidační denní krém


Antioxidační denní krém s anioxidanty, bio zeleným čajem a kyselinou hyaluronovou. Poskytuje extra antioxidační péči a posiluje obranný systém pleti. Pomáhá chránit před vnějšími vlivy, znečištěním a slunečním zářením díky OF 20. Osvěžující lehké složení dodá pleti intenzivní 48h hydrataci. Svěží vůně.


Zažijte pocit pružné a zdravě vypadající pleti. Rozmazlujte pleť příjemnou osvěžující texturou. Dodá pleti intenzivní hydrataci a zanechá ji zdravou, zářivou a hladkou. Dermatologicky testováno a schváleno.


Když se objevila tato řada na trhu, tak mě opravdu nadchla. Protože já pracuji v prostředí, kde je bordel, hodně prachu, mraky lidí, kteří nebývají úplně nejčistotnější a tohle všechno na mě hodně působí. Hlavně z toho všeho prachu je moje pleť občas vyloženě zoufalá. Takže tuto řadu jsem prostě musela vyzkoušet a jsem poměrně dost nadšená. Denní krém je sice můj nejvíc neoblíbený kousek, ale má také své klady. Opravdu krásně voní, ta vůně je super, chvíli ji cítím, ale nijak dlouho nepřetrvává, takže se nemusíte bát, že by byl později nějak výrazně cítit. Super se aplikuje, roztírá se lehoučce jak máslo, to je taky naprosto v pohodě. Co mi ale dost vadí je ta následná mastnota. Jo, já vím, slibuje 48 hodinovou hydrataci, takže musí být mastný, ale já se pak lesknu, jako bych se namazala olejem. Takže to pak chce velkou dávku pudru. Ale jinak dává, co slibuje. Pleť je při dlouhodobém používání opravdu o dost hezčí a fakt perfektně vyživená a hydratovaná. Pro majitelky suché pleti je podle mě naprosto geniální, protože šupinky prostě nemají nejmenší šanci. Majitelky mastnější pleti si to dobře musí rozmyslet, protože krém je to dobrý a dá se to zvládnout, jen je třeba počítat s notnější dávkou pudru. Takže za mě fajn, ale znovu si ho zřejmě nepořídím a budu dál hledat ten svůj vysněný krém. 


50 ml za 149,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat