čtvrtek 8. února 2018

Nivea - Urban Detox mask - 1 minutová detoxikační maska


1 minutová detoxikační maska s bílým jílem a výtažky z magnolie.


Detoxikuje pleť a odstraňuje z ní nečistoty způsobené vnějšími vlivy. Odstraňuje odumřelé kožní buňky, čistí pleť, zjemňuje ji a podporuje její perfektní vzhled.


Masku naneste na vyčištěnou pleť obličeje. Vynechejte oblast kolem očí a rtů. Za 1 minutu opláchněte.


Dermatologicky testováno a schváleno.


Takhle tohle je z celé trojice můj největší favorit. Masku používám dvakrát až třikrát týdně a moje pleť vrní blahem jako nikdy předtím. Nejen, že se mi vyhýbají pupínky a suchá pleť, ale ono mi to skoro vymazalo z pleti všechny černé tečky! Dokonale to vyčistí všechny póry a pleť zanechá heboučkou. Obvykle použiji masku a hned poté noční krém a moje pleť je fakt krásná. Já vím, že se chvástám, ale já jsem nikdy neměla lepší pocit ze svojí pleti, než právě teď. Maska je na všechny typy pleti, protože ona vám s pletí udělá přesně to, co vaše pleť potřebuje. Máte ucpané póry? Vyčistí je. Máte černé tečky? Zbaví vás jich (téměř). Máte mastnou pleť? Zmatní vás. Máte suchou pleť? Skvěle hydratuje. Prostě sedne bych řekla každému. A bonus, jako tradičně, krásně voní. Takže jo, jo a jo, jasnej favorit! 


75 ml za 149,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat