středa 31. prosince 2014

TOP produkty roku 2014


Vzhledem k tomu, že se rok 2014 pomaličku blíží konci, rozhodla jsem se, že udělám článek o těch nejlepších produktech, které jsem za tento rok vyzkoušela. Jsou to produkty, u kterých nebudu váhat koupit další balení a nedám na ně dopustit.


Svoje místo tady určitě mají bezoplachové spreje na vlasy Gliss kur od Schwarzkopf, používám je už léta a další roky používat budu. Protože moje vlasy si božsky hýčkají a péče o ně je s nimi mnohem snadnější. Nedám na ně dopustit! 



Opět další produkt od Schwarzkopf, a to BB zkrášlovač vlasů. Vzala jsem ho poprvé z regálu jen tak z hecu, protože jsem byla zvědavá. Momentálně mám již třetí balení. Nejprve jsem myslela, že je to věc, kterou nepotřebuji, jen ji ráda používám, ale pak jsem ho zkusila párkrát nepoužít a hned jsem viděla jeho účinky. Nejvíc to vidím na lesku vlasů, hebkosti a na konečcích! Takže nutně musím mít! 

Během roku jsem jinak vyzkoušela mnoho přípravků na vlasy, šampony, masky, kondicionéry, mám pocit, že jsem letos nepoznala nic, co by mi vyloženě nesedlo, všechno se mi líbilo, dobře sloužilo, ale zároveň tam nebylo nic, z čeho bych si fakt sedla na zadek a musela to nutně mít znovu a věděla, že nic jiného nepoužiju. 


Z péče o pleť je to určitě řada Pure system od Yves Rocher, čistící voda, maska, gel a péče. Naprostá dokonalost! Moje pleť se hodně zlepšila. 


Letos jsem poznala hodně výrobků na pleť, které si zasloužily stálé místo na mé kosmetické poličce. 



Vůní roku je pro mě So Elixir Purple od Yves Rocher.



Královnou deodorantů se letos stala Rexona Maximum Protection. 


I v dekorativce se objevilo pár oblíbenců. 


Pár produktů k hýčkání těla :) 




Vám všem chci z celého srdce popřát ten nejhladší vstup do nového roku 2015! Ať se Vám v tomto roce daří, ať máte štěstí, zdraví, lásku, peníze... :) Hlavně si ho užijte :) 




Žádné komentáře:

Okomentovat