čtvrtek 26. března 2015

Garnier - Micelární voda




Micelární voda je jednoduchý způsob pro odlíčení pleti (obličeje i očí) a rtů. Vyčištěná a zklidněná pleť jedním tahem. Obsahuje micely, které zachytí nečistoty na pleti jako magnet bez tření. Zjemňující složení bez parfemace pro všechny typy pleti, i pro citlivou. Antioxidační výtažek z Maringy zklidní pleť. Výsledkem je perfektně vyčištěná a zklidněná pleť. Nemusí se oplachovat. Dermatologicky a oftalmologicky testováno. 




Podobnost s růžovou Biodermou je tady opravdu velmi viditelná. Už z toho důvodu jsem se bála, že až je budu srovnávat, tak Garnier neobstojí. No, jsem ale velmi mile překvapená! Přijde mi dokonce lepší než Bioderma. Dokonale vyčistí pleť, zklidní ji. Nebojím se tuto micelární vodu použít ani na velmi podrážděnou pleť, žádné nepříjemné pálení či štípaní se nekoná. Pleť určitě nezhorší! Nevysušuje. Je opravdu velmi příjemná, bez parfemace. A mám pocit, že mi vydrží roky. Nějaký ten pátek ji už dvakrát denně používám, a myslím si, že nijak nešetřím, a prostě vůbec neubývá. Mohla by se dělat v menším balení, když někam jedu, je toto velké balení dosti nepraktické, ale jelikož nejsem hnidopich, není problém si do nějakého menšího balení trošku odlít ;) Takže za mě určitě ano, pokud hledáte adekvátní náhradu za Biodermu, tak tuto micelárku určitě vyzkoušejte. Mně opravdu skvěle sedla.




Cena: 400 ml za 149,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat