čtvrtek 26. března 2015

Yves Rocher - Expresní odličovač na oči s chrpou



Dvoufázový Expresní odličovač s chrpou snadno odstraní i voděodolný make-up. Složení odličovače bylo speciálně vyvinuto pro citlivé oči a nositele kontaktních čoček. Důkladně odstraňují všechny stopy líčení bez zanechání mastného filmu. Lehká gelová textura okamžitě pleť zklidní a zanechá ji příjemně svěží. 


Účinky:

jemně čistí oči a oční okolí
odstraňuje i voděodolné líčení
zklidní
osvěžuje 


Složky rostlinného původu: voda z ekologicky pěstované chrpy - uklidňující účinek 
Oftalmologicky testováno.


Způsob použití:
Odličovač před použitím protřepejte, aby se obě složky smíchaly. Nanášejte na oči pomocí vatového tamponu. Pokud na pleti zůstanou zbytky odličovače, jemně otřete ubrouskem. Neoplachujte. 




Mám velmi citlivé okolí kolem očí. Velmi často trpím na suchá, až odřená místa pod očima. Proto se snažím hlavně na odlíčení očního makeupu používat opravdu přípravky k tomu určené. Tento dvousložkový odličovač se mi moc líbí. Lehce složky spojíte a chvilku vydrží, než se zase rozdělí. Takže nemusíte honem honem spěchat. Poradí si i s voděodolnou řasenkou či linkami. Oči jdou odlíčit jednoduše, žádné drhnutí. Nepálí v očích, takže je to opravdu velmi pohodlné. Není tak mastný a přesto se o oční okolí dobře stará. Já jsem velmi spokojená a mám pocit, že jsem konečně našla svého favorita na odličování očního make-upu. 




Cena: 125 ml za 139,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat