pátek 13. března 2015

TAG: 30 kosmetických otázek

1. Vzpomínáš si na svůj první kosmetický produkt?
Tak to byl tutově lesk na rty, takový ten kuličkový, ovocný. Potom asi nějaká řasenka, už ale nevím jaká. Jinak co se týče vyloženě make-upu a pudru, tak to bylo o dost později.


2. Specifikuj perfektní řasenku. Už jsi takovou objevila?
Myslím, že ano. :)





3. Jaké krytí preferuješ u make-upu?
Lehké. Než zakrýt nedokonalosti, spíš potřebuji sjednotit tón pleti, rozjasnit a tak.


4. Oblíbená high-end značka?
Počítá se Dr.Hauschka? Jinak mě totiž nic nenapadá. Značky jako Nars, Benefit a podobné, mě nechávají totálně chladnou.


5. Jakou kosmetickou značku jsi vždycky chtěla vyzkoušet, ale ještě nikdy ses k ní nedostala?
Taková asi není, co jsem opravdu toužila vyzkoušet, to jsem vyzkoušela. Momentálně moje srdíčko asi po žádné značce až tolik neprahne.


6. Oblíbená značka z drogerie?
Jednu říct nedokážu, patří sem Dermacol, Garnier, L'Oréal, Max Factor, Maybelline...


7. Nosíš umělé řasy?
Nenosím a asi nikdy nosit nebudu.


8. Je některý druh kosmetiky, bez kterého nevyjdeš z domu?
Řasenka, i kdyby čert na koze jel, tak řasenku musím mít.


9. Jakého produktu si nejvíce ceníš a opatruješ ho?
Momentálně si nejvíc cením kosmetiky Yves Rocher, řady na problematickou pleť. Tu teda opatruji, protože mi vykouzlila tak nádhernou pleť!


10. Jak často nakupuješ kosmetiku? Líbí se ti nakupovat make-up po jednom nebo jít jednou za čas na větší nákup?
Poměrně často. Když se dostanu poblíž drogerie, tak ji nedokážu obejít a vlézt tam a nic nekoupit mi taky moc nejde.


11. Máš kosmetický rozpočet nebo utrácíš jak se ti zachce?
Vyloženě rozpočet nemám, že bych měla pevně stanovenou částku, to ne. Ale hlídám si účet, nechávám si rezervu, šetřím si stranou a podle toho co zbude si buď něco koupím, nebo ne. Určitě to není tak, že bych veškeré peníze naházela do kosmetiky a žila od výplaty k výplatě.


12. Používáš při nákupu kosmetiky kupóny, slevy a věrnostní kartičky? Ovlivňují tě různé akce k nákupu kosmetiky, kterou vlastně nepotřebuješ?
Ano! Mám asi tak kolem deseti věrnostních kartiček, snad odevšad. A sleduji akce, slevy. Dokážu si na výrobky počkat a koupit je, až jsou levnější.


13. Jaký typ kosmetiky nakupuješ nejčastěji?
Tak to budou určitě věci na odličování, čistící gely na pleť a potom přípravky na vlasy, především ty bezoplachové ;)


14. Existuje značka, kterou nemůžeš ani vystát?
Vyloženě značka ne. Spíš nesnáším ten poprask kolem dražší kosmetiky. Pokud se to někomu opravdu líbí a má pro to slabost, tak ok, ale nesnáším některé ty holky, které si nakoupí dražší kosmetiku jen proto, aby byly jakože in a povyšují se nad ostatní. A není v tom závist, taky bych si tyto značky mohla pořídit, jen prostě nechci, mám pocit, že to nepotřebuji. Radši ty peníze dám na bydlení, koupím dobré jídlo a tak.


15. Snažíš se vyhnout určitým složkám ve složení?
Snad jen alkoholu v přípravcích na obličej. To opravdu nesnesu. Jinak nic nehlídám.


16. Máš oblíbené místo, kde nakupuješ kosmetiku?
Yves Rocher, Rossmann, DM


17. Péče o pleť: Zkoušíš ráda nové značky a výrobky a nebo si raději uchováváš svoji rutinu?
Obojí. Ráda zkouším nové výrobky, ale zároveň mám v záloze i svojí rutinu. Třeba šest dní v týdnu používám to nové, a pak v neděli použiju svoje oblíbené produkty.


18. Oblíbená "bath and body" značka?
Nejspíš ne, co se tohoto týče, tak jsem snad nikdy neměla nic dvakrát.


19. Kdybys mohla odteď používat jen jednu značku, která by to byla?
No, teď momentálně by to asi byl L'Oréal, jejich růžová řada Skin Perfection mi výborně sedla a moc ráda ji teď používám. Dokonce teď používám i jejich řasenku Miss Manga Punky. Také jejich BB cream. A dokonce i šampon, kondicionér a masku na vlasy. Takže ještě sehnat něco na mytí a fakt bych si vystačila.


20. Jaká značka má podle tebe nejhezčí obaly?
Tak to netuším, upřímně si obalů vůbec, ale vůbec nevšímám.


21. Jaká celebrita má vždy skvělý make-up?
Tak dost se mi líbí Blake Lively, Taylor Swift, Jennifer Lawrence a určitě spousta dalších.


22. Na jakém e-shopu nejčastěji nakupuješ kosmetiku?
Na žádném. Objednávala jsem akorát paletky Sleek. Jinak prostě miluju to chození po drogeriích a možnost si všechno osahat, očuchat a tak ;) Jakože sedět u pc a objednávat by mě nebavilo ;)


23. Pět tvých oblíbených youtube guru?
Guru se úplně říct nedá, ale pravidelně sleduji GetTheLouk, Hanu B., a pak sem tam další, ale ty ne pravidelně.


24. Máš ráda multifunkční produkty jako jsou stainy, lips and cheeks, shimmer bricks a jiné?
Rozhodně ne! Já prostě nevěřím, že je produkt, který bych mohla použít na víc částí! Nemám žádnou rtěnku, kterou bych použila jako tvářenku atd. Prostě, ne a ne a ne. Navíc by ustalo to nadávání, když někam jedeme, že se mi to nevejde do kufru :P


25. Jsi v nějaké fázi líčení nemotora?
Myslím, že ano. Mám pocit, že si neumím pěkně vykreslit rty. Lidi sice říkají, že dobrý, ale mám pocit, že to ještě není ono.


26. Používáš primer pod oční stíny?
Někdy. Pravidelně určitě ne. Ale když jde o důležitou akci nebo tak, tak určitě ano. Ale když jdu na nákup, tak ne.


27. Kolik vlasových produktů použiješ během jednoho obyčejného dne?
Hodně :D Možná lepší nevědět. Já si vlasy docela pěstuju a možná to někdy s péčí až přeháním.


28. Co použiješ první - korektor nebo make-up?
Nepoužívám korektor, vůbec, nikdy, ani žádný vlastně nemám.


29. Zvažovala jsi někdy navštívit make-up kurz?
Docela ano. Chtěla bych se dozvědět něco nového, vyzkoušet si třeba jiné výrobky a tak.


30. Co na make-upu miluješ obecně?
Všechno! Můžu ze sebe každý den udělat úplně jinou osobnost. Můžu se vyřádit. Baví mě ta pestrost, jedinečnost. Baví mě si hrát se stíny, kombinovat barvy, zkoušet co všechno si můžu a nemůžu dovolit.


Žádné komentáře:

Okomentovat