čtvrtek 26. března 2015

L'Oréal - Skin Perfection - Korektivní hydratující krém



První hydratující korektivní krém od L'Oréal Paris, který viditelně zlepšuje kvalitu pleti. Obsahuje Perline-P, směs 3 zdokonalujících složek optimalizující kvalitu povrchu pleti: póry, texturu pokožky a tón. 


Viditelné výsledky: 

Na dotek - okamžitě, pleť je hydratovaná, jemnější a hladší. Přináší pocit úžasně hebké pokožky. 
Na pohled - již po týdnu vypadají póry uzavřeně.
Pocit dokonalosti - po měsíci vypadá pleť ideálně sjednocená. Kvalita pleti je lepší. 





Krém aplikuji ráno a večer, vždy hned po séru ze stejné řady. Krém je určen pro věk kolem 20 a 30let. Takže sem už dokonale zapadám. Krém se ihned vsákne. Hodně mi připomíná bázi pod make-up, na pohled je ten efekt prakticky stejný. Pleť je heboučká, póry neviditelné, pleť je zmatněná. Moje pleť se opravdu hodně zlepšila. Jak už jsem říkala u séra, první čeho jsem si všimla bylo, že moje pleť už vůbec není suchá, zarudlá, napnutá, naopak je krásně jemná, po pórech skoro žádné stopy. Jsem opravdu hodně spokojená s touto péčí. Opět musím pochválit balení, krásná růžová barva, nádobka ze skla. Vypadá to prostě luxusně. Někomu by mohla vadit výraznější parfemace, hodně sladká vůně. Po vsáknutí do pleti ji ovšem už z obličeje nijak necítím. Ale jak říkám, někomu by to jistě mohlo vadit. 




Cena: 50 ml za 269,- Kč


Žádné komentáře:

Okomentovat