čtvrtek 26. března 2015

L'Oréal - Skin Perfection - BB krém 5v1 - Světlá pleť




První BB krém 5v1, který obsahuje koncetrované pečující aktivní látky (glycerin, alantoin, vitamín CG) pro viditelné zlepšení kvality pleti. 


Efekt 5v1 pro:
  1. hydrataci pleti 24 h
  2. krytí barevných nedokonalostí
  3. zamaskování pórů
  4. vyhlazení nerovností
  5. sjednocená a zvýraznění tónu pleti


Obsahuje SPF 25 a denně chrání Vaši pleť před UV zářením. Lehké složení krému se rozpouští na pokožce a vytváří tím přirozenou krycí vrstvu, která vydrží celý den. 


Viditelné výsledky: 
  • Okamžitě: póry jsou méně viditelné přičemž Vaše pleť stále působí velmi přirozeně.
  • Po 2 týdnech: barevné nedokonalosti blednou, pleť vypadá sjednoceně. 
  • Po 1 měsíci: Struktura pleti vypadá dokonaleji, tón pleti působí sjednoceně, zářivě. 





BB jsem si pořídila jako poslední produkt. Teprve když mě sérum a krém přesvědčili o své kvalitě. Hodně jsem se bála odstínu. Protože všechny víme, jak to s těmi odstíny u nás bývá. Vzala jsem světlý odstín a a modlila se. Doma jsem se nejprve zhrozila, že je moc tmavý, ale kupodivu k pleti krásně přilnul a barevně mi dokonale sedl. Na čistou pleť použiji sérum, krém a poté BB, nakonec pudr a hotovo. Pleť po použití BB vypadá velmi přirozeně, skoro jako by na pleti nic nebylo a přesto je krásně sjednocená, póry neviditelné. Při nanášení se někdy drolí, takže s ním chce pracovat opatrně, nejlépe houbičkou, tam mi aplikace přišla nejlepší. Co se mi hodně nelíbí je balení. Po krásném séru a krému tu máme najednou umělohmotnou tubu, proč sakra?! Ale tak čert to vem, přežiji to. Celkově jsem s touto řadou moc spokojená. Drobné nedostatky tam sice jsou, ale převažuje to dobré. 





Cena: 50 ml za 259,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat