čtvrtek 26. března 2015

L´Oréal Paris Mascara Mega Volume Miss Manga Punky




Řasenka L´Oréal Paris Mascara Mega Volume Miss Manga Punky pro oslnivý objem a délku řas. Unikátní ohebný kartáček dokonale oddělí a nadzvedne i ty nejkratší řasy. Bohaté složení zajišťuje bezchybný vzhled bez žmolků a drolení. 


Účinky:
  • dodá řasám objem a délku
  • oddělí každou řasu
  • nevytváří žmolky






Upřímně, tahle řasenka mě prostě fascinovala a byla jsem šíleně zvědavá na ten efekt. Zvědavost prostě vyhrála a já si ji koupila. Kartáček mě vyděsil, ale pracuje se s ním dobře. Samozřejmě, ten efekt není takový, jako v reklamě. Řasy slepuje, záleží na vás, jestli málo nebo více, čím víc vrstev, tím víc řasy slepí. Moc se mi to ale líbí. Řasy jsou opravdu výrazné, na večerní líčení je to ideální. Vydrží hodiny a hodiny. Nedrolí se pod oko. 







Cena: 200,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat