pátek 13. března 2015

Mary Kay - botanical effects - Maska (smíšená až mastná pleť)



Pomáhá čistit póry a odstraňuje nadbytečný maz. Bohatý antioxidační komplex přírodních výtažků vyvinutý pro váš typ pleti.

  • Absorbuje a kontroluje nadbytečný maz a zanechává pleť čistou
  • Jemně odstraňuje nečistoty a obnovuje pleť
  • Smíšené/mastné pleti pomáhá čistit póry výtažky z kanuky a guave
  • Bez alkoholu, syntetických barviv a bez parfemace
  • Vhodná péče pro citlivou pleť





Pro mě osobně velké překvapení. Já značky typu Avon, Oriflame, Mary Kay a další podobné prostě nemám ráda. Objednávat podle katalogu a nemoct si to někde osahat, navíc Mary Kay je na můj vkus drahá. Ale maska ke mně doputovala a já ji moc ráda používám. Stačí ji maličko na celý obličej. Pleť je po smytí krásně hebká, dost mi ubyly černé tečky, póry se stáhly, opravdu se moje pleť po používání velmi zlepšila, výsledky jsem viděla zhruba po druhém použití. Ovšem, tady platí, že jakmile se delší čas nepoužívá, pleť se zase zhorší. Bohužel další balení si nepořídím, ačkoliv je maska opravdu skvělá, tak 540,- Kč se mi zdá hrozně moc. Možná jednou, až si budu potřebovat udělat velkou radost. 





Cena: 540,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat