pondělí 30. března 2015

Yves Rocher - Hydratační krém na ruce



Stejně jako obličej jsou Vaše ruce vystavovány vlivům vnějšího prostředí. Proto je chraňte a hydratuje po celý rok. Tento krém s dlouhodobým účinkem je vhodný ke každodennímu použití. Jemně masírujte, dokud se nevstřebá.

Složky rostlinného původu: výtažek z bio arniky, který chrání Vaše ruce před vlivy vnějšího prostředí.

Neobsahuje parabeny.




Celkem nedávno mě postihla taková nepříjemná věc. Byla jsem donucena drhnout ručně, houbičkou na mytí nádobí, podlahu, kachličky, savem a domestosem. Asi si umíte představit, co mi to udělalo s rukama. Schválně jsem touto zkouškou podrobila tento krém a po dvou dnech mi dal ručičky do pořádku. Vadí mi ale ten pocit mastných rukou. Na noc ideální věc! Ale přes den, v práci, kde dělám s papíry je to pro mě nereálné. Takže ano, skvělý krém, který si poradil s hooodně moc suchou kůží, ale bacha na něj, nevsákne se tak lehce, takže na to myslete. 




Cena: 75 ml za 99,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat