čtvrtek 26. března 2015

L'Oréal - Elseve - Extraordinary Oil


Suché, drsné vlasy bez lesku




Obohaceno o 6 vzácných olejů z květů

Smyslná hebkost
Oslnivý lesk
Lehkost

Suché vlasy postrádají výživu což je zanechává hrubé, matné, bez života. Hýčkejte své vlasy vzácnými oleji z 6 květů, které vlasy vyživí, ale zároveň nezatíží. Vaše vlasy budou jako proměněné od kořínků až ke konečkům - hebké, lehké a zářivé. 


Vyživující šampon







Vyživující balzám







Vyživující maska








Celkem nedávno jsem tu básnila o péči pro lesklé vlasy. No, musím přiznat, že jsem našla ještě lepší. Já se pravidelně odbarvuji na blond, takže moje vlasy dostávají celkem dost zabrat. Je pro mě proto hodně důležité jim dávat co nejlepší péči a zároveň se finančně nezničit. Tato řada Extraordinary oil se mi dostala do rukou, jak jinak, náhodou. Já nemám moc ráda přípravky na suché vlasy, protože to u mě většinou znamená, že druhý den po umytí mám vlasy extrémně mastné. Tady se nic takového nekonalo. Vlasy opravdu vyživí, ty se krásně lesknou, vypadají zdravě. Poradí si s roztřepenými konečky. Vlasy se nelámou. Nádherně voní! Vůni z vlasů cítím ještě třetí den od umytí! Tři dny vydrží krásně svěží a voňavé, pak myji znova, možná by ale zvládly i delší čas. Jsem s touto péčí opravdu neuvěřitelně spokojená a nejraději bych už ani nic jiného nezkoušela :D 


Cena: šampon, balzám 250 ml za 60,- Kč/ks
maska 300 ml za 109,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat