čtvrtek 26. března 2015

L'Oréal - Skin Perfection - Koncentrované korektivní sérum



Zjemňuje strukturu pleti
Zmenšuje póry
Sjednocuje a rozjasňuje pleť




První koncentrované korektivní sérum, které viditelně zlepšuje kvalitu pleti: póry, texturu a tón pleti. 

Kombinace LR 2412 a Perline-P: 
  • LR 2412: silná korektivní látka, která vzešla z 10letého výzkumu L'Oréalu, optimalizuje strukturu pokožky.
  • Perline-P: zdokonalující směs aktivních látek, které zlepšují povrch pleti. 

Viditelné výsledky:
Dotek - okamžitě, povrch pokožky působí jemněji, pleť je neuvěřitelně jemná na dotek
Pohled - již po týdnu vypadají póry uzavřeně, méně viditelné pouhým okem
Pocit dokonalosti - po měsíci se struktura pleti viditelně zlepšila. Pleť je více sjednocená a zářivější. 





Sérum je určené pro věk kolem 30let. Mně je 24 let, takže možná mám ještě čas, ale sérum je hodně nalákalo a toužila jsem ho vyzkoušet. A jsem ráda, že jsem tak učinila. Protože je to opravdu fajn věc. Sérum používám každý večer a ráno. Aplikuji ho na čistou pleť jako první. Od té doby, co sérum používám, jsem ani jednou nezpozorovala suchou pleť, opravdu ani jednou se neukázaly šupinky. I když to vůbec neslibuje, přijde mi, že udržuje pleť pěkně hydratovanou. Na dotek je opravdu dokonale jemná, jako dětská prdelka. Takhle jemný obličej jsem v životě neměla! Co se týče sjednocení, to nedokáži posoudit, protože má pleť v tomhle směru ničím netrpí. Balení je krásné, růžovo-bílé. Ukažte mi něco růžového a je jasné, že to koupím. Nádobka je skleněná, s pumpičkou. Opravdu to na mě působí velmi luxusně. Co mi vadí, přijde mi, že se rychle spotřebovává. Ale i tak vím, že si další balení prostě pořídím. Takže ano, za mě ano, ano a ano. 




Cena: 30 ml za 249,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat