čtvrtek 3. září 2015

Garnier Fructis - Goodbye Damage - Okamžitá péče



Okamžitá posilující péče pro efektivní obnovu vlasů, které jsou poškozené agresivním vnějším prostředím, nadměrným česáním nebo teplem.


Aktivní látky:
  • keraphyll a výtažky z oleje amla - regenerují vlasy zvenku i zevnitř



Účinky:
  • odvrátí 1 rok poškození za 1 týden
  • posiluje vlasy
  • zabraňuje třepení konečků
  • navrací vlasům lesk


Po umytí aplikujte po celé délce vlasů až po konečky, nechte působit 1 minutu a opláchněte.





Já jsem v podstatě s Garnier Fructis nikdy nešlápla vedle, ať od nich koupím na vlasy cokoliv, jsem vesměs dost spokojená. Kdysi dávno jsem měla z této oranžové sady šampon, se kterým jsem byla hodně spokojená, tentokrát jsem sáhla po masce. Vlastně je to jediná sada, kterou jsem nikdy neměla kompletní. Tato na poškozené vlasy je ale opravdu fajn, co si pamatuji, tak šampon mi hodně pomohl. Stejně tak musím hodnotit i tuto masku. S poškozenými vlasy si poradí. Zacelí je, zjemní, hydratuje, opravdu je vymazlí. Navíc hrozně hezky voní, jakoby ovocně. Vůni z vlasů cítím ještě do dalšího mytí. Takže pokud máte vlasy poškozené, ať už sluncem, mořem, barvením, s tímto nešlápnete vedle ;) 




Cena: 110,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat