čtvrtek 3. září 2015

Purity Vision - Face Care - růžová voda



Nejčistější růžová voda na trhu v EU. Skvělá i pro velmi citlivou pokožku. Lehoučká růžová voda Purity Vision pochází ze vzácné damašské růže. Okvětní lístky růže jsou sbírány ručně a zpracovávány nejmodernější destilační technologii dvě hodiny po sběru.




  • vhodná i pro velmi citlivou pokožku či alergicky reagující pleť
  • výborná na čištění a osvěžení pleti či fixaci make-upu
  • vyrovnává PH, hydratuje a zpevňuje pleť
  • omezuje vznik vrásek
  • působí protizánětlivě a hojivě
  • pomáhá při akné, po slunění, holení nebo jakémkoliv podráždění pokožky
  • ideální jako regenerující obklad na oteklé, unavené nebo podrážděné oči
  • urychluje hojení drobných ranek
  • absolutně bez aditiv, konzervantů, stabilizátorů nebo jiných příměsí





Dlouhou dobu jsem měla tuto růžovou vodu na svém wishlistu, pak jsem si jednou potřebovala udělat radost, tak jsem ji koupila. Používám ji na dočištění pleti. Je příjemná. Vysušuje pleť, takže pro sušší pleť ji určitě nedoporučuji. Naopak pro mastnou a problematikou ano! I když píšou, že by měla hydratovat, no, o tom si prostě myslím svoje. Moc pěkně voní, po růžích. Příšerně chutná, takže rtům se vyhněte :D Určitě má i hojivé účinky, když se mi udělá nějaký boláček, což se občas stává, hojí se po použití mnohem rychleji a lépe, bez jizev. Shrnula bych to asi tak, že jsem moc ráda, že jsem ji konečně vyzkoušela, ale řekla bych, že ji budu spotřebovávat hodně dlouho a další už si nekoupím, je to něco, co si myslím, že nutně mít nemusím.




Cena: 170,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat