neděle 13. září 2015

Nákupy


Jelikož jsem prostě nepoučitelná a mám velmi slabou vůli, opět jsem zavítala do drogerie, posilněna kupónky jsem musela nakoupit :D 


Garnier - Miracle sleeping cream, 199,- Kč
Garnier - Pure - Micelární voda, 149,- Kč
Mixa - DD cream, 159,- Kč
Borotalco - Deodorant, 99,- Kč
Rimmel - Scandal Eyes - oční stíny, 139,- Kč




Jelikož mi přišel nový newsletter od Yves Rocher, musela jsem jít i tam. Za nějaké poslední dva roky jsem zatím využila vždy každý, hrůza, že?! 


Zářivá maska s marockým kaolínem, 309,- Kč
Opravné tělové mléko pro velmi suchou pokožku, 145,- Kč
Top coat na oční stíny - metalický a perleťový, 89,- Kč
Ořezávátko na malé a velké tužky, 55,- Kč



Jako první dárek ke každému nákupu nad 49,- Kč jsem dostala krásný diář



Další dárek - k nákupu nad 499,- Kč šperky od Swarovskiho - nádhera! 

Žádné komentáře:

Okomentovat