čtvrtek 3. září 2015

Yves Rocher - Peeling na ruce



Obsahuje výtažek z arniky chamissonis + jahodová semínka 

Tento jemný olej dokonale zjemní Vaše ruce díky 100% přírodním exfoliačním složkám. Pokožka rukou je po použití krásná a hebká na dotek. Během 1 minuty jsou Vaše ruce neuvěřitelně jemné.

Z důvodu ochrany arniky horské (Arnica Montana), která se stává ohroženým druhem, vědci Výzkumu Rostlinné kosmetiky Yves Rocher vybrali rodově příbuznou arniku - Arnica Chamissonis - pro její schopnost ochránit pokožku proti zevním vlivům. 100% přírodní exfoliaci zajistí malá jahodová semínka.

Složky rostlinného původu:
Více než 99% složek je přírodního původu.
výtažek z bio arniky 
olej z řepky olejky. 

Bez parabenů, minerálních olejů a živočišných složek.






Trpíte suchými rukami? Neváhejte, kupujte. Léto, jaro, zima, podzim, je to fuk, já mám suché ruce po celý rok, hodně suché, loupou se, bolí, nic hezkého. Mažu kudy chodím, nestačí to. Pak jsem jednou uviděla tento peeling na ruce. Potřebovala jsem něco přihodit k nákupu, tak jsem ho vzala. Díkybohu! Je skvělý, suchou kůži krásně obrousí. Ruce vyživuje. Je to v podstatě olej se zrníčky, takže ruce jsou opravdu hydratované. Nemůžu říct, že bych se suchých rukou zbavila, ale můj problém je o dost menší ;) A jak už bývá u mě zvykem, moc pěkně voní! 




Cena: 99,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat