neděle 6. září 2015

Yves Rocher - Řasenka pro dokonalý objem řas Sexy Pulp



Jedinečný kartáček perfektně nabarví řasu po řase. Jeho jemně zkosená vlákna obalí řasy po celé jejich délce. Řasy získávají objem a Váš pohled je absolutně okouzlující a nezapomenutelný.

Textura obohacená o karnaubský vosk obalí a zahustí řasy, aniž by je zatížila. Řasy zůstávají pružné a zároveň husté a objemné.

Složky rostlinného původu: karnaubský vosk.






Když jsem poprvé řasenku rozdělala a uviděla kartáček, zděsila jsem se. Je hrozně velký, s takovými mi to nikdy nejde a vždy mám obtisklou řasenku všude. Ale hodně rychle jsme se spřátelili a mě překvapilo, jak jednoduše se s řasenkou pracuje. Stačí dvakrát projet řasy a je to. Výsledek se mi opravdu moc líbí. Řasy dostanou objem, nejsou slepené, řasenka se nedrolí, nedělá během dne šmouhy pod očima, krásně drží celý den. Jsem opravdu hodně spokojená.





Cena: 269,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat