neděle 6. září 2015

Schwarzkopf Essence Ultime Crystal shine - olej pro závěrečnou péči



Essence Ultime Crystal Shine Olej pro závěrečnou péči, vhodný pro normální vlasy bez lesku, lehké složení s tekutými krystaly zjemňuje povrch vlasu a obnovuje jeho vlastní lesk a schopnost odrážet světlo.





Jak už jste nejspíš z mého blogu poznali, já prostě ráda používám tyto bezoplachové oleje, krémy atd. Je pro mě ale důležité, aby oleje do vlasů neurychlovali maštění vlasů, to je pro mě asi největší kritérium. Tento olejíček mým testem prošel na výbornou. Je moc příjemný, voňavý, trošku vetřete do vlasů, ty se následně nádherně lesknou (jako z reklamy na cokoliv na vlasy). Použiji ho po mytí vlasů, a vlasy se až do dalšího mytí krásně lesknou. Nijak rychleji se však nemastí. Vlasy příjemně provoní, má takovou sladší vůni, přijde mi, že všechny výrobky z řady ultime voní stejně, opravdu hodně sladce, takže ne každému sedne. Za mě ale dobrý. 




Cena: 100,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat