čtvrtek 3. září 2015

Maybelline - Voděodolná řasenka pro dlouhé a plné řasy




  • vytvoří dlouhé a plné řasy,
  • nalíčí a prodlouží každou řasu zvlášť,
  • řasy zahustí za pomocí šesti různých štětinek přizpůsobených k tomu, aby dosáhly všude,
  • voděodolná.




Její starší sestřičku, nevoděodolnou řasenku sensational lash naprosto zbožňuji, vykouzlí mi krásné řasy na celý den. Když se objevila tato voděodolná rozhodla jsem se, že na léto ji nutně potřebuji. V těch vedrech mi každá řasenka tekla po tvářích. Přijde mi, že nedělá tak pěkné řasy, přitom kartáček se zdá stejný, nechápu čím to je. Její vlastnosti jsou ale skvělé, vydrží také celý den, nijak nežmolkatí, řasy neslepuje, nedělá fleky pod očima. Schválně jsem ji použila, když jsem šla na bazén (obvykle to nedělám), potápěla jsem se, stříkala vodu, ani se nehnula ;) Akorát prostě, ty řasy mi nepřijdou tak krásné. 






Cena: 229,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat