čtvrtek 3. září 2015

L'Oréal Paris Elseve - Extraordinary Oil hedvábný olej v krému




Zahalte své vlasy do jemné krémové textury obohacené o 6 olejů z květů. Vlasy budou posílené s překypující vitalitou.

Vlastnosti:
  • vyživuje s lehkostí
  • nezanechává vlasy mastné ani splihlé
  • vlasy budou lesklé, smyslné a hebké


Naneste větší množství krému do dlaně a aplikujte do délek mokrých vlasů. Neoplachujte. Můžete použít také před fénováním pro ochranu vlasů, do suchých vlasů pro usnadnění rozčesávání a lesk.





Jak je něco bezoplachové a na vlasy, musím to mít. Tuhle novinku jsem koupila hned, jak se objevila v drogerii. Již pár týdnů pravidelně používám. Moje vlásky si libují, jsou heboučké, chráněné před fénem a sluncem, provoněné, lesklé. Prakticky cokoliv, co se neoplachuje vylepší vaše vlasy, proto je pro mě důležité, zda neurychlují maštění (ne, neurychlují) a zda pěkně voní (ano, několik dnů provoněné vlasy). Takže úspěch, koupím určitě znovu. Co mi jen trošičku vadí je hodně tekutá konzistence. Poprvé jsem to nečekala a dost jsem spláchla do vodovodu. Takže pozor ;) 






Cena: 130,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat