čtvrtek 3. září 2015

Schwarzkopf Gliss Kur - Hair Repair - maska na vlasy



Zdravé a krásné vlasy, jakými se může pochlubit vévodkyně Kate Middleton? Takové mohou být i vaše - díky Gliss Kur Serum Deep Repair - první sérová regenerace od značky Schwarzkopf. Receptura nové produktové řady proniká až do hloubky 10-ti vlasových vrstev a intenzivně regeneruje extrémně namáhané vlasy již po 1 týdnu používání.
Namáhané vlasy vyžadují mimořádnou pozornost - zpozorněte proto i vy a dopřejte jim maximální péči s první sérovou regenerací z řady Gliss Kur Serum Deep Repair. Jedinečná technologie s amino-proteinovým sérem dodá vašim poškozeným vlasům zvýšený objem a již na první pohled viditelnou pružnost.






Po úžasné tmavě fialové sadě pro řídnoucí vlasy ZDE, přišla tato světle fialová ro extrémně namáhané vlasy. Je to zatím nejhorší maska, kterou jsem od Schwarzkopf měla, čímž ale neříkám, že je špatná, jen ji mám nejméně ráda. Jednak mi přijde, že s vlasy toho moc neudělá, jo, jsou pak hebké a lesklé, ale, ale, a navíc mi vůbec nevoní. Jsem zvyklá používat voňavé vlasy, protože si pak k vlasům ráda čichám, tady prostě nic, neprovoní je. Takže znovu už do této masky nepůjdu, to radši jakoukoliv jinou. 




Cena: 90,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat