středa 10. dubna 2013

Dermacol - Beta-carotene Body milk


Tělové mléko po opalování s Beta.karotenem, prodlužuje opálení a regeneruje pleť

Obsahuje bylinné extrakty s vitaminy A a E, které přispívají k regeneraci pokožky a zklidňují podráždění. Beta-karoten podporuje a prodlužuje opálení pleti. Mléko zároveň zpomaluje proces jejího olupování. Pro všechny typy pleti. Dermatologicky testováno. 

Vážně, tohle je takový malý zázrak. Říkáte si, že je to blbost? Není. Já se neumím opalovat, vždy se spálím, a hodně brzo se oloupu.. vážně, já doslova svlékám kůži. Tak jsem začala používat toto mléko. A upřímně? Máme jich doma zásobu. Vážně podporuje opálení. Bůhví co v něm je, ale má žlutou barvu a tak nějak vás to trošku obarví. A hlavně, já se po něm absolutně vůbec neloupu! Vůbec! Od léta uplynulo hodně času a já mám na sobě pořád bílé plavky ;) A příjemně voní. 

Takže jo! Na léto je to můj největší miláček! 

Běžná cena: 200 ml za cca 90 Kč



Žádné komentáře:

Okomentovat