středa 10. dubna 2013

Dermacol - Enja



Dermacol Enja: Zeštíhlující gel na bříško


- s kofeinem, escinem a speciálními polysacharidy, které stimulují štěpení tuků v pokožce a preventivně působí proti jejich ukládání. Účinné látky problematické partie prokrvují a odvádějí zadržovanou vodu. Během 1 měsíce oblast břicha zeštíhlí až o 1 konfekční velikost. Pravidelným používáním dosáhneme plochého bříška, pokožka bude pevnější a pružnější.

Vážně. Používám ho, ale trošku si říkám, že nepoužívat ho, budu na tom úplně stejně. Já na sobě prostě nic nepozoruji. Možná mám trošku pevnější pokožku, ale že bych byla o velikost štíhlejší? Možná, kdybych měla na břiše nějaký tuk.. ale prostě.. spíš to na mě má tak nějak psychologický účinek :D Až dojde, znovu si ho nepořídím.

Cena: 150 ml za 160 Kč

Dermacol Enja: Vypínací gel na hýždě a boky

- s účinným liporedukčním systémem (Lipomoist, kofein a mořské řasy) určený pro zeštíhlení a remodelaci zadečku a boků. Účinné látky stimulují lipolýzu a dlouhodobě zabraňují opětovnému ukládání tuků v problematických partiích. Během 1 měsíce zeštíhlí zadeček a boky až o 1 konfekční velikost.

Tak nějak stejné jako u bříška. Tak nějak prostě nevím, co a kde by to mělo udělat. Jasně, možná mám o něco pevnější kůži na stehnech, ale prostě nevím zda za to můžou hodiny jógy nebo tenhle gel. Pořád si myslím, že jen mazat se něčím není dostačující. Radši volím sport.

Cena: 150 ml za 160 Kč

Dermacol Enja: Zpevňující péče na dekolt a poprsí


Push-up krém účinně zpevňuje pokožku prsou a dekoltu díky komplexu z mořských řas Aosaine a rostlinných extraktů Firmiderm. Tyto látky mají významný regenerační a vypínací efekt, vrací pokožce pružnost, ale zároveň působí i jako prevence její ochabování. Je hypoalergenní.

Tak na tohle jsem se těšila nejvíc :D Podívejte, prsa vám to nezvětší, ale to ani neslibuje! Tak nějak si myslím, že máte-li prsa větší než dvojky, tak vám to prostě nepomůže.. ale pro děvčata s malými ňadry to jistý smysl má. Já rozhodně nevlastním žádné věšáky, to by dost dobře ani nešlo :D Ale zpevnit se dá vždycky všechno. Vážně, tady určitý pokrok vidím. Kůži vám to napne, prsa mám o něco pevnější. Ale teda že by to byl zázrak. No. 

Cena: 75 ml za 160 Kč

Tuto sadu jsem dostala, možná bych se měla urazit :D Každopádně, děkuji za ni. Ale znovu už do ní vážně nepůjdu.

Žádné komentáře:

Okomentovat