pondělí 15. dubna 2013

Manufaktura - koupelová sůl - Šípková růže


Chcete si udělat romantickou chvilku? Neznám lepší způsob, než si napustit vanu, nasypat do vody sůl z Manufaktury a zapálit si k tomu jejich svíčku. :D

Ne vážně, koupelová sůl - šípková růže je něco neuvěřitelného. Hrubá sůl, která se ve vteřině rozpustí, provoní celou koupelnu, obsahuje usušené kousky růže. 

Tato oválná svíčka se mi moc líbí, není to totiž taková ta jejich klasická medová. Mně hrozně vadí vůně medu. Netuším, zda není tahle svíčka už vyčichlá :D Mám ji doma poměrně dlouho.. :D Ale voní slabounce, lehce, sladce. Pro mě ideální. 

Cena: Sůl 300 g za 135 Kč, kolik stála svíčka vůbec netuším, bylo to kupované jako set, ale tipuju tak 70 Kč, pokud někdo víte, můžete mi to napsat ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat