středa 10. dubna 2013

Garnier Body - Intensive 7 days - Zjemňující tělové mléko


Předně bych začala tím, že toto mléko mám doma už šíleně dlouho. Pokud si to pamatujete, když tato mléka přišla na trh poprvé, měla obrovskou reklamu, bylo jich asi 8 druhů, a právě tenkrát jsem si ho koupila. Značku Garnier mám moc ráda a mléko, které by zvládlo hydratovat delší dobu? Sem s ním. 

Zjemňující mléko pro suchou a hrubou pokožku. Díky L-Bifidu a mangovému oleji na přírodní bázi intenzivně hydratuje tak, že si pocit hydratace uchováte i po dalších 7 dní. L-Bifidus, složka zabraňující snížení úrovně hydratace, posiluje ochrannou bariéru pokožky, podporuje dlouhodobou hydrataci a zabraňuje jejímu vysušování.

Mléko se rychle vstřebává a nemastí. Dobře se roztírá. Je dermatologicky testováno. Je testováno na citlivé pokožce. 

Vážně funguje, asi ne teda celý týden, ale pár dní určitě. Třeba v létě, na opálených nohou je vážně úžasné! Ale, proboha, smrdí jenom mně? Vážně.. to není vůně, to je děs, do něj někdo nalil prošlou voňavku? Voní vážně intenzivně a strašně dlouho! A to já prostě přes srdce nemůžu přenést, když můj parfém zanikne a cítím ze sebe jen ten krém! 

Takže za mě ne, znovu si ho už nekoupím. A pokud vy si ho chcete pořídit, nejdřív si ho očichejte.. i když, je fakt, že mě při koupi taky voněl :D

Běžná cena: 250 ml za cca 120 Kč



Žádné komentáře:

Okomentovat