pondělí 15. dubna 2013

Sůl do koupele - Eukalyptus - Pro uvolnění dýchacích cest


Eukalyptus pro uvolnění dýchacích cest
Termální sůl a přírodní silice
- obsahuje cenné extrakty z rostliny Harpagophytum procumbens (lidově zvaný Čertův dráp), které pomáhají uvolnit bolesti zad. Přírodní sůl stará více než 250 milionů let. Má mnohem lepší vstřebatelnost éterických olejů a extraktů než mořská sůl. Je také bohatá na minerály a stopové prvky.
- dermatologicky testováno, bez barviv a konzervačních látek

Tohle je taky takový malý zázrak. Když mě chytne rýma, mám ucpaný nos, nebo naopak astma a špatně se mi dýchá, tak si buď napustím vanu, nebo jen umyvadlo a nechám tam trošku rozpustit... Krásně to protáhne dýchací cesty. Nebo uvolní napětí ve svalech, poleví bolest zad. 

Já jsem tuhle koupila v Globusu. Ale věřím, že existují i jiné značky, všude možné po drogériích. A určitě tak do stovky ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat