pondělí 15. dubna 2013

Garnier mineral - InvisiCool - Deostick


Co si budeme povídat. Vyšla bych na ulici bez řasenky, vyšla bych i bez učesaných vlasů, ale bez antiperspirantu bych se zřejmě neobešla. Co vážně nesnáším je, když někdo páchne potem, vadí mi to úplně neuvěřitelně moc, a v životě to u nikoho nepřekousnu, proto je moje noční můra, že bych snad někdy smrděla potem já.. Brr.. 

Tenhle tuhý antiperspirant od Garnieru je již delší dobu mým oblíbeným. Mně je celkem jedno, na co jakože je.. Tento by údajně neměl dělat na tmavém oblečení bílé skvrny, no.. Vydrží 48 hodin, no.. Pro mě je důležité, že funguje, a že pěkně voní. Těžko vydrží 48 hodin, ale je pravda, že jsem to nezkoušela, jelikož se každý den myji, zvlášť je-li vedro. Co je fajn, je fakt, že je bez alkoholu, takže ho můžete použít ihned po depilaci, epilaci.. a nebude vás štípat, nepodráždí vám pokožku. A pokud vás to zajímá, je i bez parabenů. 

Pokud tedy sháníte nějaký spolehlivý antiperspirant, můžu doporučit ;)


Běžná cena: 40 ml za 70 Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat