středa 10. dubna 2013

Garnier Fructis Style - Ultimate gel Survivor


Objevte první gel od Fructis Style s výtažkem z kaktusu. 

Nevysušuje vlasy: vlasy jsou silné, plné energie. Nelepí. Nezanechává zbytky.

Podívejte, já sleduju ostatní blogerky a psát vám o gelu na vlasy je vážně úlet, vzhledem k tomu, že většina z vás neví, co gel na vlasy je. A já to chápu! Máte dlouhé vlasy, gel nepotřebujete. Ale jistě i dívky s krátkými vlasy čtou blogy. Doufám v to! :D Já mám krátké vlasy a mám ráda crazy rozcuch. Takže ano, gely používám. Hodně! A najít vyhovující gel je docela peklo. 
Tento mám ráda. Ač mám nejsilnější (šestku), tak vážně vlasy neslepuje, jde krásně rozčesat. Nesnáším, když si musím po použití gelu mýt vlasy, protože jinak je nerozčešu. Tady to nehrozí. Je fajn. A docela příjemně voní. A drží! Takže hledáte-li gel, zkuste ho. 


Cena: 200 ml za 75 Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat