středa 10. dubna 2013

Schwarzkopf got2b Powder'ful


Pudr pro objem

Tak jo, jsem hrozná, spoustě výrobků prostě nevěřím, ale stejně si je musím koupit, například tento pudr na objem. Vážně, máte-li dlouhé vlasy, nepoužívejte ho! V žádném případě! Buď s ním neumím pracovat, nebo fakt nevím. Prostě, nanesu si jej na prsty a vmasíruji ho do vlasů. Jenže, v tu ránu se mi vlasy zacuchají, příšerně a nerozčeše je nic. Pokud pudr jedním tahem nanesete, je to dobrý.. jenže já většinou nejsem spokojená, patlu se ve vlasech déle.. což je problém, pak prostě nefunguje a z vlasů mám hnízdo! Takže, jakože ano, nějaký objem vlasům dodá, nemůžu říct že ne. Ale mně bohužel většinou spíš zacuchal vlasy. 

Takže ne, nekoupím si ho znova a možná i ne, nevypotřebuji ho. 


Cena: 10 g za 120 Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat