středa 10. dubna 2013

Vlasová voda bylinná - lopuchová




Extrakt z lopuchového kořene působí proti vypadávání vlasů a snižuje tvorbu lupů.




Já třeba na lupy nijak netrpím, díkybohu, ale v zimě mám příšerně vysušenou pokožku na hlavě, no jo, nenosím čepice, furt mi chumelí, prší na hlavu, nedivím se ničemu. A jak mám tak vysušenou kůži na hlavě, tak se prostě drbu. A když se drbu, mám lupy! Začarovaný kruh. Dlouho jsem hledala něco ideálního na tento problém. Mazat si hlavu krémem? Proboha jak? Tahle vodička to za mě vyřešila. Je skvělá. Umyju si vlasu, nanesu aplikátorem pár kapek na hlavu a promasíruju. Výsledek je skvělý. Hlava mě nesvědí, není vysušená a ještě mi zůstanou voňavé vlasy :) 




K sehnání je v drogeriích, občas na ni někde narazím. Cena není velká, myslím že kolem 30 Kč, kdyžtak mě opravte. Mám doma velkou zásobu, takže vážně netuším. Ještě bych chtěla říct, že je víc druhů, ale lopuchová mi vyhovuje nejvíc. 

Žádné komentáře:

Okomentovat