pondělí 15. dubna 2013

Synergen - mycí gel


Mycí gel pro citlivou pokožku
Synergen mycí gel s jemnými čistícími složkami čistí pokožku obličeje a krku. Osvobozuje pokožku od nečistot a make-upu a účinně zabraňuje jejich usazování.
Dermatologicky testováno.

Tento mycí gel je vlastně moje první věc od značky Synergen. Tato značka se prodává v Rossmannovi, nevím zda je to konkrétně jejich? Každopádně, tato značka je levná, vyznačuje se charakteristickou vůní, vážně, všechny ty výrovky voní úplně stejně. Každopádně, mně nevadí. Tento mycí gel jsem si koupila kdysi dávno, když jsem narychlo něco potřebovala a neměla jsem moc peněz. Od té doby mi tato značka poměrně vyhovuje. Není to zázrak, ale je fajn. Nevysušuje mi pleť, skvěle odstraní nečistoty. Přiznám se, nezkoušela jsem si tím odličovat oči. Toho se bojím, přece jen, je to jako mýdlo a dávat si mýdlo do očí? Nevím. 

Netuším kolik stojí, jestli vůbec ještě je k sehnání. Ale víc než 50 Kč jsem za něj určitě nedala. 

Žádné komentáře:

Okomentovat