pondělí 15. dubna 2013

Veet depilační krém do sprchy


Veet depilační krém do sprchy pro suchou pokožku obohacený o komplex hydratačních látek a bambucké máslo. Krém účinně odstraňuje chloupky bez jejich seříznutí a zanechává Vaši pokožku hydratovanou. Díky jedinečné kombinaci voděodolných látek zůstává krém na pokožce během sprchování.

Takže. Samozřejmě, nevyhnula se mi vlna depilačních krémů, houbiček, stěrek.. že toho bylo! Značka Veet pro mě už asi navždy bude to největší zlo na světě! Jejich voskové pásky mají snad ještě horší hodnocení než tento depilační krém ;)

Ano. Je příšerný! Zkoušela jsem ho všude. V oblasti bikin jsem si skoro dva týdny léčila boží vyrážku, v podpaží jen týden. Na nohou to vzalo pár chloupků, ale jinak ošklivé rudé fleky. Fakt nevím, možná na to mám vyrážku jen já. Kdybych měla jen tu vyrážku, pochopím, ale mně všude zůstaly chloupky + ta vyrážka! Jediné místo, kde jsem ho dopoužívala byly ruce. Ruce jsem díky němu měla fakt krásně sametově hladké a chloupky dorůstaly pomaleji. Ale jinak.. brr.. už nikdy víc!

Cena: 300 ml za 200 Kč (? nevím jistě)

Žádné komentáře:

Okomentovat