pondělí 15. dubna 2013

Manufaktura - sůl, olejová koupel - levandule



Manufaktura patří mezi moje hodně oblíbené značky. Absolutně si mě získala a především jejich levandulová řada. Jak na snímku můžete vidět, skutečně ji používám ze všech nejvíce. Především sůl a olejovou koupel, mám již několikátá balení. 

Levandule je prý antistresová. Těžko říct, mě uvolní jakákoliv koupel. Každopádně, faktem ale zůstává, že tato levandulová sůl (vlevo) vážně nádherně voní. Sůl je hrubá, ale velmi rychle se rozpustí, prakticky okamžitě. Celou koupelnu krásně provoní trošička. A co na ní miluju nejvíc? Jsou v ní usušené kousky levandule. 

Dvoufázová olejová koupel také moc pěkně voní, ale zdá se mi, že ve vodě voní o něco méně než sůl. Každopádně, po koupeli bude vaše pokožka nádherně jemňoučká a voňavoučká. A nemusíte se bát, je to sice olej, ale ještě se mi nestalo, že bych z vany vylezla a byla mastná ;) 

Manufaktura prostě ví, co dělá :P :)


Cena: sůl 300 g za 135 Kč, olejová koupel 250 ml za 135 Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat