pondělí 29. prosince 2014

Astor - Soft Sensation Lipcolor Butter - Hydratační rtěnka



Mít krásné hydratované rty již nebude tak těžké! Vyzkoušejte kolekci Sof Sensation Lipcolor Butter kosmetické značky Astor, která nově představila rtěnku pro velmi suché rty s vysokým obsažením hydratačních složek. Dejte navždy sbohem suchým popraskaným rtům!
Rtěnka Astor Soft Sensation Lipcolor Butter obsahuje vysoké procentu hydratačních složek, které dodávají rtům silnou hydrataci v podobě balzámu. Barva rtěnky je na rtech po dlouhé hodiny zachovaná. Obsahuje zvláčňující texturu, která rtům poskytuje pohodlí a vyhlazení.


Účinky:
  • maximální hydratace po celý den
  • rtům je dodána barva
  • třpytivý povrch


Složení:
  • zvláčňující složení – poskytnutí hydratace a vyhlazení rtů
  • pigmenty – zajistí intenzitu barvy




odstín 008 Hug Me









odstín 018 Pretty in Fuchsia






Zbožňuji rtěnky, které nevysušují, ba naopak hydratují, vydrží na rtech hodiny a krásně vypadají. Tak přesně tohle se mi od těchto rtěnek dostává! Na rtech drží jako přikované několik hodin, opravdu krásný odstín tak 4 hodiny, poté ještě tak dvě hodiny se drží nějaká barvička. A to pěkně prosím i s jídlem a pitím! Ale tohle vem čert, nevadí mi každé dvě hodiny přetřít rty, co já opravdu hodně potřebuji je rty hydratovat a nevysušovat. Mám příšerně suché rty, i když používám balzámy, peelingy, masky, všechno na co si vzpomenete, stejně mám stále suché rty. Ale s těmito rtěnkami to nikdo nepozná. Odstín 008 je takový neutrální, rty jen zvýrazní, dodá jim pěknou nude barvu. Obsahuje třpytky. Odstín 018 je pěkná sytá barvička, něco mezi růžovou a fialovou, bez třpytek. S oběma rtěnkami jsem nadmíru spokojená a nejspíš si ještě pro nějaký odstín zaběhnu. 


Cena: 120,- Kč/ks

Žádné komentáře:

Okomentovat