pondělí 1. prosince 2014

Playboy - Play it Sexy - Tělové mléko



Miluješ pohlazení? Dopřej ho i své pokožce. Tělové mléko Play it Sexy tvou pokožku okamžitě hydratuje až o 70 % a zanechá ji smyslně provoněnou tóny vanilky. Nikdy nepřestávej být sexy... 24 hodin hydratující tělové mléko s dermatologicky testovaným složením a rychle se vstřebavájící texturou, pro normální až suchou pleť. 




Úplnou náhodou jsem od dvou různých lidí dostala od jednoho sprchový gel Play it sexy a od druhého tělové mléko Play it Sexy, takže jsem testování mohla pohodlně spojit. Mléko je spíš tekutější konzistence, dobře se rozetře, rychle se vstřebá, nijak nelepí. Na mě má možná až moc sladkou vůni. Hydratace je opravdu na jedničku, ale s tou vůní se trošku peru. Vanilka mi moc voní, ale tady ji nerozeznám. Vůně mi připomíná máslové sušenky. Na těle ale není až tak intenzivní a poměrně rychle vyprchá, mám pocit, že vůně ze sprchové gelu vydrží na těle déle. Ale vcelku bych řekla, že to není špatná věc. Ale stálice z tohoto mléka určitě nebude. 






Cena: 100,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat