pátek 26. prosince 2014

Bourjois - Ombre a paupieres oční stíny


odstín 92 Gris Paillettes  1,5 g








Klasické mono oční stíny Bourjois Ombre a Paupieres. Stíny mají hedvábnou texturu a již od roku 1863 jsou vyráběny za použití revoluční technologie „Baked Technology“, která dává stínům ultra jemnou, lehkou a snadno roztíratelnou texturu. Obsahují až 80% minerálních pgmentů.

Stíny jsou v kulatých, barevných a praktických pouzdrech se zrcátkem a aplikátorem. Vejdou se do každé kabelky, pokud byste chtěla během dne doladit vaše líčení.

Oční stíny Bourjois Ombre a paupieres jsou hypoalergenní, bez parabenů a parfemace.

Nestyďte se a naneste tolik barvy, kolik chcete. Získáte krásné, zářivé odstíny.



odstín 25 Argent  1,5 g










odstín 10 Beige Paillettes  1,5 g








Tyto stíny jsou pro mě naprostá katastrofa. Všichni básní o značce Bourjois. Nejprve jsem zkusila makeup, okamžitě letěl z domu, dala jsem jim ale druhou šanci v podobě těchto tří stínů. Hrůza a děs. Neskutečně práší, pigmentace je téměř nulová, musím nabrat snad milionkrát štětcem barvu ze stínů, aby vůbec bylo něco vidět. A když už se to povede, tak za hodinu moje víčka netuší, že jsem na ně nějaké stíny nanesla. Takže už nikdy. Ta cena za jedny stíny je pro mě až příliš vysoká, nejsem zvyklá tolik vypláznout za mono stíny a zřejmě u toho zůstanu. 




Cena za jeden mono stín: 214,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat