pondělí 1. prosince 2014

Playboy - Play it sexy - sprchový gel




Začněte přípravu na večer se sprchovým gelem Play it Sexy. Uvidíš, že před tebou nebude úniku. Tajná zbraň v podobě této dráždivé vůně umocní vaši smyslnost na maximum... Dermatologicky testováno. Vyrovnané pH. 




Proti značce Playboy nemůžu říct ani slovo, byly to jedny z mých prvních parfémů, a moc jsem si oblíbila i jejich sprchové gely a mléka, která se v té době dala sehnat jen v dárkových kazetách s vůněmi. Ta doba je ale dávno už pryč a momentálně u nás koupíme samostatně jak gely, tak i mléka. Tento Play it Sexy jsem dostala a jsem za to ráda, protože já osobně miluji vůni Spicy a jinou bych si sama nekoupila. Sexy je sladká vůně, smyslná, romantická. Sprchový gel krásně pění, je takový sametový, mytí je velmi příjemná. Kůži po koupeli nemám vysušenou, sice ani kdovíjak hydratovanou, ale vzhledem k tomu, že to neslibuje, tak mi to vůbec nevadí. Aspoň mám po koupeli potřebu použít nějaké mléko. Vůně se na pokožce pár hodin drží. Když ho použiji před spaním, tak ráno ho ze sebe ještě cítím. Určitě je to příjemná věc, i pěkný dárek, který potěší.



Cena: 60,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat