neděle 28. prosince 2014

C-THRU - Coral Dream - Deodorant natural spray



Květinová vůně uvedena na trh v roce 2013

Příjemná sladší vůně pro ženy a dívky, které se nebojí v sobě odhalit exotickou smyslnost! C-Thru Coral Dream je typicky ženská, energická vůně. Složení a barva ukazuje na nejnovější světové trendy v parfumerii a módy. Je inspirována exotickým prostředím a korály, které jsou spojovány s létem, pláží a pískem.

Tato vůně je pro všechny, které umí snít a jsou romantičky a samozřejmě milují jemné květinové vůně. Stejně jako všechny naše vůně, C-Thru Coral Dream má svůj vlastní jedinečný styl a charakter. Je kombinací lehkého C-Thru a energie C-Thru. Dívka Coral Dream nosí sukně ve spojení se spoustou barevných šperků, neobvyklých, originálních doplňků. Barvy jsou: oranžová, červená, růžová, bílá, černá a zlatá. 

C-Thru, to jsou čisté a svěží vůně, které jsou autentické a vyjadřují optimismus i hravou náladu. Jsou určeny pro ženy a dívky, které chtějí vystoupit z davu a chtějí být osobité i elegantní zároveň. Dívka C-Thru dokáže brát život s přehledem, a ví, co chce i jak toho dosáhnout.

Složení:
  • Hlava: papričky, plody jalovce, pepř
  • Srdce: tóny růže a fialky
  • Tělo: santalové dřevo, vanilka, lesní tóny, jantar





Spray jsem dostala darem, sama bych si ho asi nepořídila. Na první dojem mi totiž vůně přišla příliš těžká, kořeněná. Když se ale vůně trošku rozležela, začala mi neuvěřitelně vonět a teď ji používám neustále, i jen tak doma pro radost. Vůně je zprvu opravdu těžší, ale rozleží se, tak po půl hodině je jemná, květinová. Je to drogérková vůně, takže výdrž je slabší, pár hodin. Záleží v jakém prostředí se člověk pohybuje, hodpodskou vůni nepřebije. Teď přes zimu mi tu možná bude ležet, ale jaro, léto a nejrůznější cesty se mnou určitě zažije. Úplně ji cítím někde na pláži, u vody, v šortkách a tílku. Takže ano, pokud sháníte něco levnějšího, tak určitě ano. 




Cena: 75 ml za 109,- Kč

2 komentáře:

  1. Coral Dream miluju. Mám toaletní vodu a je to docela držák. Krásná vůně! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si na ní dokonale ujíždím momentálně, používám ji i jen jako osvěžovač vzduchu v pokoji :) Je to celkem návyková vůně. A hlavně se mi líbí jak se po nějaké době rozleží, pak voní úplně báječně :)

      Vymazat