sobota 27. prosince 2014

Syoss - Full Hair 5 - Pěnové tužidlo



Syoss Control-system, vyvinutý a testovaný kadeřníky, poskytuje perfektní rovnováhu mezi dlouhodobou fixací, pružností a spolehlivým stylingem. Pěnové tužidlo Full hair 5 pro objem a plnost účesu pro extra silnou fixaci. 

Full hair 5 v 5 dimenzích: 1) Systém kontroly stylingu pro viditelnou plnost účesu 
2) Objem 
3) 48h fixace 
4) Síla a pevnost 
5) Dlouhotrvající styling. 

Vlasy neslepuje, snadno se vyčesává a vlasy nezatěžuje. Syoss stylista doporučuje: před aplikací dobře protřepejte a při aplikaci držte ventilem nahoru. Nastříkejte do dlaní a vetřete do vlhkých vlasů. Neoplachujte. 





Musím přiznat, že mám odjakživa odpor k tužidlům, protože já ještě pamatuju ty strašlivé přípravky, které totálně slepily vlasy, že se s nimi nedalo vůbec nic, jedině umýt. Svoje první tužidlo jsem si takhle koupila, když mi bylo asi 14 let, a vidíte jaký to na mně zanechalo dojem. Další jsem se odhodlala koupit až po 10 letech. Značka Syoss na mě působí hrozně dobře. Měla jsem nespočet šamponů, kondicionérů a především jejich laky jsem vyzkoušela snad všechny a spokojenost největší. Jiný lak se už u nás doma nepoužívá. Jelikož si nechávám narůst dlouhé vlasy, tak jsem si řekla, že toto tužidlo pro větší objem vyzkouším. Začnu tím jednodušším, vlasy skutečně neslepuje, pořád jsou hebké, jemné a lehce rozčesatelné. V tomhle směru není poznat, že jsem tužidlo použila, kvalita na pohled se určitě nezmění. Po uschnutí jsou vlasy trošku tvrdší, ale na pohled není nic vidět, holt vám nikdo nesmí násilně projet vlasy prsty. Co se týče objemu, jo, je o chlup větší. Účes vypadá, že obsahuje více vlasů, než předtím. Určitě jsou objemnější. Na jemnějších vlasech, než mám já, by byl výsledek určitě ještě lepší. Takhle můžu ale klidně říct, že tužidlo funguje přesně tak jak slibuje a proto se nemusíte bát ho vyzkoušet. Nejlépe ho použít v kombinaci s dalšími přípravky na zvětšení objemu (šampon, kondicionér, maska). 






Cena: 250 ml za 90,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat