sobota 27. prosince 2014

Dermacol - Mega Lashes Mascara

Řasenka pro super objem s panoramatickým efektem




Dodá řasám super objem s panoramatickým efektem, nádherně je vykreslí a rozčeše. Extra odolná a perfektně přilnavá krémová textura obalí řasu po řase a dodá každé řase tloušťku a plnost. Objemový kartáček nanese optimální množství barvy na řasy a precizně oddělí jednu od druhé. Přírodní vosky a speciální filmotvorné látky tvarují řasy, dodávají jim hustotu a fixují je na dlouhé hodiny. Intenzivní černé pigmenty dodávají řasám výraznou barvu. Neslepuje řasy a nevytváří žmolky.




Na řasenku jsem se nesmírně těšila, přinesl mi ji Ježíšek, takže je to teprve pár dnů, co ji používám. Ale i přesto si již dovolím hodnocení. Je skvělá, co se týče nanášení. Opravdu lehce vykouzlí moc pěkné řasy, neslepuje je, nedělá žmolky, řasy prodlouží, vypadá na očích opravdu krásně. S kartáčkem se mi dobře manipuluje, nijak ho neobtiskávám na kůži. Co je pro mě ale největší problém, ona flekatí. Po cca třech hodinách venku mám pod očima černé fleky, nejdřív jsem si myslela, že to dělá tužka, tak jsem ji nepoužila a opět fleky. Když potřebuju létat po městě a vyřizovat nejrůznější pochůzky, tak nemám kolikrát čas se ani najíst, nebo si dojít na wc, natož pak kontrolovat každé dvě hodiny, zda řasenka drží tak jak má, a opravdu potřebuji, aby mě můj vzhled trošku prezentoval, nemohu ke klientovi naběhnout s rozmazanou řasenkou. Takže tohle je pro mě obrovské mínus a řasenku zřejmě budu používat třeba jen doma, když přijde návštěva, nebo nevím. Škoda, velká škoda. 







Cena: 249,- Kč




Žádné komentáře:

Okomentovat