pátek 26. prosince 2014

Schwarzkopf - Gliss kur - Million Gloss


Šampon
pro lesk a hloubkovou regeneraci




Máte matné vlasy bez lesku? Šampon s koncetrovaným elixírem pro lesk a komplexem tekutého keratinu poskytuje vlasům dlouhotrvající lesk se zářivými odlesky. Nová receptura s technologií laminace lesku. 





Cena: 60,- Kč za 250 ml






Balzám
lesk a snadné rozčesávání




Balzám s koncetrovaným elixírem pro lesk a komplexem tekutého keratinu poskytuje vlasům dlouhotrvající lesk a usnadňuje rozčesávání. Nová receptura s technologií laminace lesku. 





Cena: 60,- Kč za 200 ml









Maska pro 10 denní lesk





Maska pro 10 denní lesk s koncetrovaným elixírem pro lesk a komplexem tekutého keratinu poskytuje vlasům zářivý lesk na 10 dnů. Vmasírujte do vlhkých vlasů a nechte působit 1 minutu. Poté důkladně opláchněte. 




Cena: 120,- Kč za 150 ml








Regenerační expres balzám
Okamžitá rozčesatelnost a lesk




Regenerační expres balzám pro matné vlasy bez lesku. Receptura s technologiíí laminace lesku a komplexem tekutého keratinu potáhne každý vlas vysoce koncetrovaným leskem pro okamžitě snadné rozčesávání, miliony zářivých odlesků a dlouhotrvající, ohromující lesk. Před použitím protřepte. Nastříkejte do suchých nebo vlhkých vlasů. Neoplachujte. 





Cena: 90,- Kč za 200 ml








Pečující olej 




Pečující olej s koncentrovaným elixírem pro okouzlující lesk a miliony světelných odlesků. Naneste spolu se šamponem a opláchněte nebo použijte jako bezoplachovou péči na vlhké nebo suché vlasy.






Cena: 170,- Kč za 75 ml





Víte, jak v těch reklamách na barvy na vlasy či nejrůznější přípravky, mají dámy vždy nádherně lesklé vlasy. Která po nich netoužíme, že? Vyzkoušela jsem snad všechno pro lesk či hebkost vlasů, a nemůžu říct, že by všechno bylo špatné, ale většinou když už to bylo ve výsledku pěkné, tak se mi po tom strašně rychle mastily vlasy. Tato Gliss kur mánie začala u spreje, po vyzkoušení spreje pro lesk vlasů jsem musela zkonstatovat, že opravdu funguje. Moje vlasy byly po tři dny krásně lesklé a hebké, nikoliv mastné! Poté jsem vyzkoušela i balzám, šampon jsem v té době testovala zrovna jiný, takže jsem sáhla jen po balzámu. Tím jsem byla doslova unešena! Božská vůně, rozčesatelnost, hebkost a lesk vlasů, kterého si všimlo i okolí. Hádali novou barvu ;) Pak už bylo jasno, sbírku jsem doplnila i o šampon, masku a olej. Výsledek je opravdu znatelný. Mám dobrý pocit, že je o mé vlasy skvěle pečováno. Vlasy jsou po každém umytí tři dny hebké, lesklé, lehce rozčesatelné, drží tvar, nijak nelétají, neelektrizují, a vydrží opravdu dlouho, než se začnou mastit. Klasicky si umyji vlasy šamponem, poté nanesu balzám, smyji, na minutku nanesu masku, vlasy ručníkem lehce vysuším, nechám chvilku proschnout, poté nastříhám sprej po celé délce vlasů, a naposledy si do dlaně stříknu trošku oleje a od hlavy po konečky nanesu do vlasů, snažím se vynechat kousek od hlavy, kdyby se olej nanesl až ke kořínkům, mohly by se vlasy dříve mastit, ale to je jen moje domněnka. 
Takže úplně klidně, dávám ruku do ohně za tuto sadu. Určitě se k ní jednou zase vrátím, protože mě přesvědčila o své funkčnosti a byla jsem opravdu moc spokojená jak já, tak moje vlásky.  

2 komentáře:

  1. Wau! Tak docela jsi mě nalákala. Nehledě na to že se mě líbí obaly výrobků. Jsem modrofil. A navíc třpytkatý potisk, to mě prostě láká. A podle tvého popisu je to přesně to co by moje vlasy mohly ocenit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako musíš brát samozřejmě v potaz, že každé vlasy jsou jiné. Být tebou bych začala třeba sprejem, nebo balzámem na vlasy a uvidíš jestli budeš chtít dokoupit celou řadu ;) Já sama za sebe jsem vážně moc spokojená, moje vlasy se opravdu krásně lesknou a hlavně hrozně pěkně a dlouho voní, takže mě, nebo spíš moje vlasy, si tato řada získala.

      Vymazat