pátek 19. prosince 2014

Ladybox Gold 2014

Milé Ladies, vítáme vás u vánoční limitované edice ladybox Gold.

Na letošní Vánoce jsme pro vás opět připravili exkluzivní krabičku plnou péče o pleť a třpytivého líčení. Nezapomněli jsme na pomůcku pro upravené nehty a královský bonus pro vaše vlasy.

Pravidelná a správná péče je základem krásné pleti. Zkuste zlatou pleťovou emulzi EFFFI, která hydratuje a navíc pomocí jedu chřestýšovce udržuje mladistvý vzhled pokožky. Pro důkladnou hydrataci během dne vyzkoušejte liftingovou péči od Vichy. Expresní peeling Clarins vaši pleť zase vyhladí a zbaví nečistot i rozjasní.

Silvestrovskou noc vyšperkujte třpytivým líčením. Báze pod oční stíny Nicka K zajistí dlouhotrvající nalíčení, třpytivé minerální pigmenty Bellápierre zase dodají lesku vašemu pohledu. Pleť sjednotíte tónovacím krémem od Estée Lauder, který vám poslouží i na Nový rok při procházce po horách, protože obsahuje UVA ochranu, hydratuje a chrání pleť.

Vaše nehty můžou vyzkoušet péči o nehtovou kůžičku od Mavala a vlasy ocení královskou péči od Alciny. Užijte si vánoční testování. Přejeme příjemné prožití svátků a šťastné vykročení do nového roku. Znovu se spolu potkáme v novém roce u lednové krabičky Ladybox.

Váš Ladybox





Přišla krásná krabička. Jednoduchý design, takový opravdu vkusný. Líbí se mi, že to je víc na úrovní, není to žádná bláznivá dívčí barevná krabička.




Nechyběla průvodní kartička. Druhou stranu jsem opět opsala do úvodu.




A jdeme na samotné produkty :) 






Bellápierre Shimmer Powder,
2,34 g, €12,99





Čistý přírodní minerální prášek poskytne dlouhotrvající barvu a nekonečnou pigmentaci. Je hypoalergenní a vhodný i pro citlivou pokožku. Můžete nanášet suchým nebo mokrým štětečkem. 






Nicka K New York Perfecting Eyeshadow Primer,
7,9 g, $7,99




Dopřejte si intenzivní barvu očních stínů na maximum po celý den. Báze pod oční stíny prohloubí odstín barvy a prodlouží dokonalost vašeho nalíčení. Naneste na suchá oční víčka před líčením očí. 






EFFFI gold,
50 ml, 540,- Kč





Pleťová emulze, která napomáhá pleti udržet si mladistvý vzhled, obsahuje avokádový a jojobový olej, syntetický jed chřestýšovce a kyselinu hyaluronovou. Naneste ráno i večer na čistou a suchou pleť.






Vichy Lifactiv Supreme celodenní liftingová péče pro normální až smíšenou pleť,
15 ml, 699,- Kč za 50 ml




Má okamžitý vyhlazující efekt na vrásky a nedokonalosti na povrchu pleti. Pokožka je svěží, zářivá a pevnější až do večera. Od prvního měsíce jsou vrásky viditelně redukovány. Ráno naneste na čistou a suchou pokožku a nechte vstřebat. 






Clarins Nettoyant Gommant Express, 
20 ml, 750,- Kč za 125 ml




Jemně odstraňuje make-up a nečistoty i odumřelé buňky v jednom kroku. Po použití je pokožka jemná, rozjasněná a osvěžená. Nanášejte na vlhkou pleť, vmasírujte a poté smyjte. 






Mavala Cuticle remover,
5 ml, 305,- Kč za 10 ml





Jemně odstraňuje přebytečnou kůžičku, a udržuje tak nehty v dokonalém stavu. Používejte jednou týdně jako součást vaší pravidelné manikúry. Po nanesení a krátkém působení jemně setřete pomocí vatové tyčinky. 






Estée Lauder DayWear Sheer Tint,
15 ml, 1050,- Kč za 50 ml





Tónovací hydratační krém rozjasní vaši pleť a zakryje nedokonalosti, zatímco bojuje proti stárnutí pleti a poskytuje pokožce UVA ochranu. Naneste na čistou a suchou pleť. Zapudrujte. 






Alcina Royal testovací balíček,
šampon 548,- Kč za 250 ml
balzám 598,- Kč za 200 ml




Luxusně parfémovaná řada Royal navrací lesk poškozeným vlasům. Obsahuje kašmírový keratin a výtažky z perel. Vlasy umyjte šamponem a poté aplikujte pečující balzám. 


Minulý rok jsem prakticky celý obsah rozdala k Vánocům a vyšlo mě to o dost levněji, než kdybych šla dárky sama kupovat, takže ani letos jsem neváhala a objednala. Jak už jsem psala výše, krabička se mi designově moc líbí. A s obsahem jsem také spokojená.
Přírodní minerální prášek jsem dostala v krásné zlaté barvě. Moc se na jeho použití těším. Nic takového jsem zatím neměla, určitě bude vypadat krásně. Bázím pod oční stíny se zatím vyhýbám, nejvíce používám stíny Sleek, jsem s nimi spokojená, výdrž i pigmentace je skvělá, proto jsem neměla potřebu koukat po bázích pod oční stíny, takže zkusím, zhodnotím. Pleťových emulzí není nikdy dost. Ale tahle poputuje nejspíš mamince pod stromeček. Celodenní liftingová péče od Vichy také poputuje dál, k někomu staršímu, komu poslouží lépe. Naopak peeling od Clarins si nechám. Clarins mám ráda, moc jsem si oblíbila například hydratační masku, takže vyzkouším další produkt. Abych pravdu řekla, na nehty žádnou speciální péči nepoužívám. Nikdy mě netrápila nehtová kůžička, vlastně ani netuším jaké problémy s ní lidé mohou mít.. Naštěstí jsem majitelkou pěkných, silných nehtů a nehtového okolí. Takže nejspíš někoho podaruji, protože pro mě by tohoto produktu byla škoda. Někomu jistě udělá radost. Tónovácí krém od Estée Lauder využiji a moc se na to těším. Od Estée Lauder jsem nikdy nic neměla, fakt ne, takže premiéra. No a přípravky na vlasy od Alciny určitě vyzkouším. 

Takže i když v podstatě většinu krabičky rozdám, tak jsem velmi spokojená. A doufám, že i příště se mi poštěstí a objednám :)



Žádné komentáře:

Okomentovat